Державна податкова служба України оновила правила отримання електронної виписки з реєстру платників ПДВ.

Відтепер все стало простіше - можна отримати документ, не виходячи з дому, пише "ДПС".

ДПС впровадила зручну процедуру, яка дозволяє отримати витяг про статус платника ПДВ в електронному форматі. Тепер замість паперових довідок достатньо зробити кілька кліків у персональному е-кабінеті. Після відправлення запиту, витяг можна буде отримати на електронну пошту або у власному кабінеті платника податків.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Важливо, що запит надсилається за допомогою форми з ідентифікатором J/F1300406. Саме за цією формою і надають електронну виписку. У ній містяться не лише основні дані про підприємство або фізичну особу-підприємця, але й актуальна інформація про статус платника ПДВ, а також відомості щодо можливого анулювання реєстрації.

Популярні новини зараз

Мобілізація з 18 років: хто попаде під особливу увагу ТЦК

Індексація "вкрала" надбавки: хто з пенсіонерів втратить щомісячні доплати

Від 1200 до 2500 гривень: кому нададуть щомісячну допомогу

Відстрочка скасована: більше не захищений від мобілізації у 2025 році

Показати ще

Люди, які оплачують податки. Фото: youtube

Дані щодо контрагентів також можна знайти у виписці, що дуже корисно для перевірки партнерів перед укладанням угод. Цю інформацію ДПС розміщує у розділі "Реєстри" в електронному кабінеті, де зручно все переглядати й завантажувати.

Телефон. Фото: скрін Ютуб

Не зважаючи на те, що на Україну напала росія, країна продовжує модернізувати державні сервіси. Українська влада робить усе можливе, щоб спростити доступ до важливої інформації та забезпечити прозорість у сфері оподаткування.

Раніше ми повідомляли, перекази з картки на картку: які операції не зацікавлять податкову?

Шалене підвищення податків: нардеп роз'яснив скандальну інформацію - детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, військовий збір дозволять не платити частині українців: податковий тягар перекладуть на пенсіонерів.