Мобільний оператор "Київстар" зробив українці неприємний "сюрприз" у вигляді щоденної плати за послуги у розмірі 30 гривень. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.

Абонентка заявила, що своєчасно поповнила рахунок на необхідну суму, але замість підключити місячний пакет послуг оператор почав брати з неї щоденну плату в 30 гривень.

"Київстар". Фото: скрін youtube

За її словами, скарга в компанію нічого не дала, за 8 днів з її рахунку було знято всі кошти, а пакет послуг так і не підключили.

"Я поповнила рахунок на рекомендовану суму 220 грн, на рахунку було 20 грн, залишок 240 грн. Оплата за тариф 225 грн. Але з мене почало щодня знімати по 30 грн за щоденний пакет послуг. Розмова з оператором та залишена скарга нічого не дали, гроші так само списувалися щодня", - поскаржилась клієнтка.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 21 лютого для всіх знаків Зодіаку: готуйтесь до відпочинку та уважніше до фінансі

Індексація пенсій у 2025: чому частина пенсіонерів отримає доплати лише влітку

Доплати за "робочі" роки: хто з українців у 2025 році отримає несподіваний бонус до пенсії

Доведеться йти до ТЦК: нові правила зв'язали руки українцям

Показати ще

Київстар, фото: Facebbok

У "Київстарі" відреагували на скаргу, заявивши, що клієнтка, ймовірно, не дочекавшись підключення пакета послуг, продовжила використовувати мобільний інтернет, обсяг якого вже було вичерпано. В результаті знялися кошти, і для підключення пакета послуг вже не було достатньої суми.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж.

Також наш портал інформував, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.