Українці можуть отримувати некоректні платіжки за електроенергію з вищими сумами, якщо невчасно чи неправильно передали показник лічильника.

Як діяти, якщо надіслали завищену платіжку, пояснили на facebook-сторінці "Львівобленерго".

Передача показників, скріншот: YouTube

У разі виявлення у платіжному документі помилкових показників лічильника, споживач повинен звернутися до свого оператора системи розподілу та надати фактичні показання лічильника.

Відповідно до законодавства оператор системи розподілу зі свого боку зобов'язаний забезпечити проведення перевірки зазначених у платіжці нарахувань протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідного повідомлення.

Популярні новини зараз

Мобілізація заброньованих: коли ТЦК застосує винятки

Розділити двієчників та відмінників: навчання школярів пропонують радикально змінити

Після масової втечі абонентів, Київстар вирішив задобрити тарифами: що пропонують

Нова фінансова допомога для ВПО: хто та скільки може отримати

Показати ще

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Крім того, при необхідності протягом 20 днів оператор системи розподілу повинен забезпечити перевірку лічильника, а потім виправити помилкові дані та поінформувати споживача про результати перевірки.

Якщо показники лічильника передаються невчасно, обсяг споживання визначається виходячи з усереднених даних за попередні періоди, тому сума до оплати може перевищувати фактичну.

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, українцям домальовують зайві суми в рахунках за світло: у чому причина і як не переплачувати.

Також наш портал інформував, від платіжок захочеться плакати: українцям встановлять "європейський" тариф на водопостачання.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, вода – тепер розкіш, а не базова потреба: нові комунальні тарифи змусять економити на кожній краплі.