Цифровий підпис використовуватиметься як зразок підпису, що дозволить банку порівнювати підписані клієнтом документи та перевіряти, чи підпис належить саме цьому клієнту. Це допоможе зменшити ризик шахрайських дій, забезпечивши додатковий рівень захисту.
Якщо клієнт згоден з цією пропозицією, він може натискати кнопку "Погоджуюсь" у додатку. Якщо ж він не хоче надати згоду на цифровий підпис, йому пропонується звернутися до банку для актуалізації даних безпосередньо в відділенні.
Після надання згоди на ЦВП, клієнти можуть також отримувати запити на оновлення анкетних даних, які можуть містити важливі відомості, зокрема, щодо банківської таємниці.
Українці можуть втратити контроль над комунальними послугами вдома, у школах та лікарнях: що вирішують нардепи
Пенсії у 2025 році: нові умови, індексація і доплати
Обмежено придатним встановили нові правила: захворювання більше не врятують від мобілізації
Дмитро Комаров здійснив мрію дітей, батьки яких загинули через війну
Запити на актуалізацію інформації є частиною процесу, що передбачений чинним законодавством. ПриватБанк зобов'язаний проводити перевірку клієнтів відповідно до вимог, які регулюють роботу банківських установ, а також у зв'язку з міжнародною співпрацею.
Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує картки навіть за малі суми операцій: чому це відбувається
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що протермінована картка ПриватБанка: що робити, щоб не залишитися без грошей
Вам буде цікаво дізнатися термінали "Привату" помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші