При проведенні оплати за електроенергію можна легко помилитись у цифрах та надіслати кошти на інший особовий рахунок. Як повернути гроші, розповіли на офіційній facebook-сторінці компанії YASNO.

Побутовим споживачам пояснили, що у разі помилкової оплати не варто панікувати, оскільки гроші можна повернути на особистий рахунок.

YASNO. Фото: скрін youtube

Для цього доведеться отруїти запит YASNO на електронну пошту:

  • kyiv@yasno.com.ua (для клієнтів Києва);
  • dp@yasno.com.ua (для клієнтів Дніпропетровщини).

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Ці машини краще не чіпати: патрульні зізналися, які авто бояться зупиняти

В українців "відіжмуть" землю, а ви і не знатимете – як убезпечити майно

Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс

Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення

Показати ще

До листа необхідно додати скан-копії документів:

  • заяви на зарахування кошту на особистий рахунок у довільній формі, у якому потрібно вказати номер рахунку, куди потрібно переказати гроші;
  • документа, що підтверджує особу, наприклад, першу сторінку паспорта;
  • квитанції про оплату: якщо в ній не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської картки, додати підтвердження власника картки.

Фахівці YASNO протягом 2-3 робочих днів розглянуть запит, і якщо всі дані будуть правильними, то кошти будуть повернуті на вказаний рахунок.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, прострочена платіжка обернеться великими проблемами: YASNO посилює роботу з боржниками.

Також наш портал інформував, можете переплачувати і не підозрювати: як визначити, що електролічильник вийшов з ладу.

Крім того, ми писали, за світло заплатили, але YASNO виставляє борг: українцям розповіли, як повернути гроші за комуналку.