При проведенні оплати за електроенергію можна легко помилитись у цифрах та надіслати кошти на інший особовий рахунок. Як повернути гроші, розповіли на офіційній facebook-сторінці компанії YASNO.
Побутовим споживачам пояснили, що у разі помилкової оплати не варто панікувати, оскільки гроші можна повернути на особистий рахунок.
Для цього доведеться отруїти запит YASNO на електронну пошту:
- kyiv@yasno.com.ua (для клієнтів Києва);
- dp@yasno.com.ua (для клієнтів Дніпропетровщини).
Ці машини краще не чіпати: патрульні зізналися, які авто бояться зупиняти
В українців "відіжмуть" землю, а ви і не знатимете – як убезпечити майно
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення
До листа необхідно додати скан-копії документів:
- заяви на зарахування кошту на особистий рахунок у довільній формі, у якому потрібно вказати номер рахунку, куди потрібно переказати гроші;
- документа, що підтверджує особу, наприклад, першу сторінку паспорта;
- квитанції про оплату: якщо в ній не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської картки, додати підтвердження власника картки.
Фахівці YASNO протягом 2-3 робочих днів розглянуть запит, і якщо всі дані будуть правильними, то кошти будуть повернуті на вказаний рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, прострочена платіжка обернеться великими проблемами: YASNO посилює роботу з боржниками.
Також наш портал інформував, можете переплачувати і не підозрювати: як визначити, що електролічильник вийшов з ладу.
Крім того, ми писали, за світло заплатили, але YASNO виставляє борг: українцям розповіли, як повернути гроші за комуналку.