Термінали "Привату" помиляються на користь банку і "крадуть" в українців гроші під час здійснення фінансових операцій. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що скористалася терміналом "Привату", щоб поповнити свій рахунок. Вона внесла 800 гривень, але пристрій "завис", а потім зарахував лише 700 гривень.
Після звернення до банку клієнтці заявили, що збою в роботі термінала не виявили й 100 гривень повертати не стали.
"Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було", - написала українка.
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову
Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Жінка заявила, що змирилася зі втратою грошей, оскільки сума не велика, проте наголосила, що надалі користуватиметься послугами ПриватБанку з обережністю.
"Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій", - зазначила клієнтка.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, ПриватБанк обурив обмеженнями для військовослужбовців: у яких послугах відмовляють.
Також наш портал інформував, обводять навколо пальця: клієнти запідозрили "Приват" у махінаціях із комунальними платежами.
Крім того, ми писали, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".