Українці скаржаться, що ПриватБанк задвоює транзакції, що приводить до втрати значних сум, зокрема під час проведення оплати у магазинах. Відповідна скарга опублікована на порталі "Мінфін".

Як пояснила клієнтка ПриватБанку, вона намагалась оплатити покупки у магазині карткою, але дві операції були відхилені. Втім обидва рази гроші списались з рахунку.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Намагалась в магазині розрахуватись карточкою. Двічі отримала відмову. В той же час кошти з рахунку списались. Сума для мене велика. Це останні мої кошти", - розповіла клієнтка.

За словами українки, причиною такої ситуації став збій у системі банку. Однак замість вирішення проблеми, жінка отримала тільки вибачення від працівників фінустанови й орієнтування – чекати мінімум 10 днів.

Популярні новини зараз

Ходитимуть по домівкам і збиратимуть дані: українців попередили про новий облік

Дитину вигнали зі спільного фото через малюнок: вчинок вчителя сколихнув мережу

Аномальна зима скасовується: синоптики повідомили, коли чекати найсильніших морозів

Українці отримуватимуть соцвиплати за новими правилами: що зміниться

Показати ще

Приват24. Фото: скрін youtube

"Працівники банку тільки вибачаються. А що мені з їх вибачень? Обіцяють опрацювати заявку протягом декількох днів. А в інших повідомленнях пишуть, що 10 днів очікувати якщо магазин не забере ці кошти. Це нормально? Збій в системі ПриватБанку. А очікувати мені свої кошти 10 днів? За що мені жити?", - обурилась українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поповнити картку, як зіграти у казино: клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень.

Також наш портал інформував, по кілька тисяч гривень з кожного: "Ощадбанк" автоматично списує гроші з рахунків пенсіонерів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші зникають за секунди: українців попередили про збої у ПриватБанку.