Клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на серйозні проблеми безпеки платіжних операцій. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Один з клієнтів публічно розповів про випадок, коли з його картки було списано 60 тисяч гривень на бронювання готелю у США, при цьому банк не провів жодної додаткової перевірки.

Приват24. Фото: скрін youtube

За словами потерпілого, при звичайному поповненні рахунку на 20 гривень через GPay система вимагає багатоетапного підтвердження. Однак у разі великої шахрайської транзакції – повна бездіяльність.

"Якщо з вашої картки шахраї оплачують бронювання готелю Hilton в США на 60 тис. грн то ПриватБанк без проблем пропустить цей платіж без жодних додаткових перевірок. Ось такий захист", - поскаржився українець.

Популярні новини зараз

У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних

Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам

ТЦК висунули нову вимогу: стосується водіїв – відмова не приймається

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Клієнт змушений був пройти складну та виснажливу бюрократичну процедуру:

  • кілька візитів до відділень банку;
  • оформлення звернення до Нацполіції та витягу з ЄРДР;
  • спроби скористатися страховкою від шахрайства, яка в результаті не забезпечила жодної компенсації

"Фіктивні послуги, фіктивний захист, абсолютна відсутність алгоритмів перевірки платежів, неефективність системи моніторингу та внутрішньої безпеки", - заявив клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, безкоштовно більше не отримайте: ПриватБанк змінює правила для постійних клієнтів, скільки заплатите.

Також наш портал інформував, оплата комуналки через "Приват24": українцям повернуть частину витрачених коштів.

Крім того, ми писали, ПриватБанк встановив "мовчазні" штрафи: українцям виставляють борги за картки, якими давно не користуються.