Клієнтів Ощадбанку, які отримують пенсійні виплати на карткові рахунки, закликають не відкладати оновлення персональних даних. Про це йдеться на офіційній facebook-сторінці державного банку.
Йдеться про стандартну процедуру актуалізації, яка допоможе уникнути проблем із проведенням платежів та забезпечить безперебійну роботу банківських сервісів.
Оновлення інформації передбачено законодавством України у рамках боротьби з фінансовими махінаціями. Зокрема, згідно із законом "Про запобігання легалізації доходів", банки зобов'язані періодично перевіряти достовірність відомостей про клієнтів. Це включає як звірку з базами даних, і уточнення інформації з документів.
Процедура особливо актуальна для пенсіонерів, у яких:
Викликають на "підмогу" навіть СБУ: в Україні посилили мобілізацію – забирають усіх
Гороскоп на тиждень 16-22 червня для всіх знаків Зодіаку: розчарування Риб, "відправка" Стрільців та образи Раків
З липня прийде нова допомога: хто буде отримувати 4500 гривень щомісяця
Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС
- змінювалися паспортні чи контактні дані;
- відсутнє актуальне фото у системі;
- були питання з боку банку щодо переказів або транзакцій.
"Ощадбанк" рекомендує звернутися до найближчого відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом для уточнення інформації чи оновлення документів. Обмежень немає часу – процедуру можна пройти під час чергового візиту до банку.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" викрили на махінаціях з оформленням карток: страждають навіть пенсіонери.
Також наш портал інформував, "Фальшиві кредити": клієнти "Ощадбанку" стають боржниками через просту помилку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує рахунки та не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно.