ПриватБанк без попередження списує комісію у разі відсутності активності на карті. Про це свідчить відгук клієнтки на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що певний період не користувалася карткою ПриватБанку, не проводила жодних операцій. Через деякий час вона перевірила свій рахунок і виявила два списання. Банк взяв гроші за невикористання карткового рахунку і, за словами клієнтки, навіть не попередив її про це.

Приват24. Фото: скрін youtube

"Я тривалий час не користувалася картою, хоча на ній залишалися кошти і сьогодні увійшовши до свого акаунту побачила 2 списання "Комісія за обслуговування неактивних рахунків".
Без жодного попередження банк вирішив списати кошти, бо я не користуюся картою. Дуже клієнтоорієнтовано", - обурилася клієнтка.

Після звернення до служби підтримки банку ситуація не прояснилася, оскільки клієнтку запевнили, що інформування було.

Популярні новини зараз

Мобілізація обійде стороною: ще одна категорія чоловіків стане недоторканною для ТЦК - які критерії

Моментально та без попередження: що загрожує абонентам Vodafone

Депутат запропонувала показово розстрілювати ухилянтів

Чоловікам після 50 приготуватися: кого мобілізують уже з червня

Показати ще

Приват24. Фото: скрін youtube

Проте після перевірки українка виявила безліч рекламних повідомлень від ПриватБанку, але жодного повідомлення про списання.

"Приват вирішив, що повідомити про списання не є обовʼязковим. Звичайно, кошти на картці ще були, списувати є з чого.
Тому хто не користується Приватом закривайте рахунок або не залишайте кошти, бо вони будуть списані без будь-яких попереджень і пояснень", - додала українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк залишає клієнтів без соцвиплат: гроші повертаються державі.

Також наш портал інформував, просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився.

Крім того, ми писали, ПриватБанк попередив про нові обмеження: що зміниться з 1 червня.