Українці не одержують від "Нафтогазу" обіцяні знижки на оплату "блакитного палива". Про це свідчать скарги споживачів на офіційній facebook-сторінці компанії.
Згідно з умовами, клієнтам "Нафтогазу" автоматично нараховується знижка у розмірі 1% за своєчасну оплату за газ – до 15 числа кожного місяця. Однак дисконт одержують далеко не всі.
"Кожного місяця мені надходить на електронну пошту повідомлення: "Оплатіть за спожитий газ до 15 квітня і отримайте знижку 1% на платіж наступного місяця". Прошу відповісти, де ці відсотки? Коли буде знижка?", - поцікавився клієнт.
Штраф, позбавлення прав та в’язниця: які слова заборонено говорити поліції
Пенсіонерам виплатять надбавки: які суми обіцяють
Пенсіонерам виплатять додаткові 630 гривень: хто отримає доплату
Цивільних братимуть до війська без мобілізації: залучать ТЦК та рекрутингові центри
Подібні скарги непоодинокі. Деякі споживачі не отримують знижок роками, оплачуючи послуги до 10 числа.
"Те саме обіцяють знижку, а нічого немає. Три роки оплачую рахунки до 10 числа місяця", - пише українка.
У "Нафтогазі" відреагували та виступили з роз'ясненням. Виявилося, що один маленький нюанс може залишити споживача без знижки.
Клієнтам пояснили, що якщо платити за газ онлайн через "Приват24" або "Ощад 24/7" та інші сервіси, то знижка не надається. Для отримання дисконту оплата має відбуватися лише через онлайн-сервіси ГК "Нафтогаз України": офіційний сайт, особистий кабінет чи чат-бот GASUA у Viber чи Telegram.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гори довідок та порожні обіцянки: клієнтам "Нафтогазу" не повертають помилково сплачені кошти.
Також наш портал інформував, тривожні дзвіночки: що потрібно перевірити в будинку, якщо раптово збільшилися рахунки за газ.
Крім того, ми писали, на лічильнику одне, а в платіжці – інше: чому українцям доводиться платити за зайві куби газу.