Оператор мобільного зв'язку Vodafone не попередив деяких абонентів про подорожчання та просто поставив їх перед фактом. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.
Зі скаргою на оператора звернувся українець, для якого підвищення тарифу стало справжнім "сюрпризом". Абонент заявив, що раптово отримав повідомлення, що тепер доведеться платити на 70 гривень більше.
"Що це за сюрпризи? З 260 на 330 грн? А ми з "Київстару" приколювалися? Чи можна пояснення у зв'язку з чим підняття тарифу аж на 70 грн і без попередження прямо перед фактом завтра вам буде нараховано новий пакет послуг, його вартість становитиме 330 грн", - поцікавився абонент.
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Бачать лише одну сторону: ТЦК скаржаться на агресію цивільних
ТЦК не питатиме: після отримання повістки чоловікам не залишать вибору
Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні
У Vodafone відреагували на скаргу клієнта і лише зазначили, що будь-які тарифні зміни відповідають ринковим реаліям.
"Важливо відзначити, що наші тарифи визначаються ринковими реаліями зв'язку, при цьому ми завжди прагнемо зберегти цінову доступність, не зачіпаючи якість послуг", - відповіли в компанії.
При цьому абоненту запропонували вибрати для себе зручніший тарифний план.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, лише 1,7 грн на день: "Київстар" здивував бюджетним тарифом, але порадіють лише "обрані".
Також наш портал інформував, клієнти lifecell обурені новими тарифами: ціни зростають, а послуги зменшуються.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.