Українці втрачають значні суми через технічні збої в сервісах державного "Ощадбанку". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Зі скаргою на фінустанову звернулася українка, яка за лічені секунди втратила 8 тисяч гривень. Це сталося під час поповнення картки у відділенні "Ощадбанку" - у роботі термінала стався збій та гроші не зарахувалися.
"Поповнювала картку чоловіка через термінал, який знаходиться у відділенні банку на суму 8000 грн по 1000 купюрі, термінал кошту прийняв і скасував операцію, звичайно кошти не зарахувалися", - повідомила клієнтка.
Після звернення на підтримку, в банку заявили, що очікувати на повернення коштів доведеться від двох тижнів до 120 днів. У результаті сім'я залишилася без коштів для існування та з повним нерозумінням термінів розв'язання проблеми.
Вбиває за лічені дні: українців атакує смертельна хвороба
Мобілізація жінок в Україні: кого можуть покликати у ТЦК
Індексація пенсій: чому одні отримали підвищення, а інші – "пшик"
Пенсіонери віком від 70 років отримають доплати у 2025 році
"Чому такий довгий термін очікування повернення коштів, якщо це трапилося у самому відділенні банку, є камери, є працівники, які теж бачили, за що моя сім'я повинна жити місяць жити? Це знущання над людьми з боку банку", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" ускладнив процедуру грошових переказів: клієнти лютують від дивних "реформ".
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.