Українці втрачають значні суми через технічні збої в сервісах державного "Ощадбанку". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Зі скаргою на фінустанову звернулася українка, яка за лічені секунди втратила 8 тисяч гривень. Це сталося під час поповнення картки у відділенні "Ощадбанку" - у роботі термінала стався збій та гроші не зарахувалися.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Поповнювала картку чоловіка через термінал, який знаходиться у відділенні банку на суму 8000 грн по 1000 купюрі, термінал кошту прийняв і скасував операцію, звичайно кошти не зарахувалися", - повідомила клієнтка.

Після звернення на підтримку, в банку заявили, що очікувати на повернення коштів доведеться від двох тижнів до 120 днів. У результаті сім'я залишилася без коштів для існування та з повним нерозумінням термінів розв'язання проблеми.

Популярні новини зараз

За крок від припинення вогню? Україна висунула 5 вимог, – The Independent

Гороскоп на тиждень 17-23 березня для всіх знаків Зодіаку: сюрпризи Овнів, ризики Близнюків та натяки Скорпіонів

ТЦК розпочали "штурм" підприємств: кому чекати візиту та як підготуватися

ПриватБанк зніматиме з вас гроші: хто не дорахується зарплати

Показати ще

Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Чому такий довгий термін очікування повернення коштів, якщо це трапилося у самому відділенні банку, є камери, є працівники, які теж бачили, за що моя сім'я повинна жити місяць жити? Це знущання над людьми з боку банку", - обурилася українка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" ускладнив процедуру грошових переказів: клієнти лютують від дивних "реформ".

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.