Іноді виникають ситуації, коли напруга у мережі неналежної якості. І часто споживачі не знають, до кого слід звертатися.
До компанії Yasno звернувся чоловік зі скаргою на напругу у мережі. За його словами, вже третій день поспіль у мережі перепади. І якби у нього не було встановлено розумної розетки, то холодильник давно вийшов би з ладу.
"Що за перепади в мережі третій день поспіль? Якби не ця штука, то холодильник вже давно б вийшов з ладу. Ці перепади для того і роблять, щоб цю штуку купували наввипередки."
На цей коментар відповіли спеціалісти компанії. За питання якісної напруги відповідає оператор системи розподілу. Щоб дізнатися про контакти, потрібно перейти на сайт компанії або написати Ясно в приватні повідомлення.
Відстрочки анулюють автоматично: кому робота на критичних підприємствах більше не гарантує захисту від мобілізації
Забудьте про безкоштовні послуги: Ощадбанк готує удар по гаманцях з 1 квітня
Визнали непридатним, але заберуть на службу: коли можуть анулювати висновок ВЛК
Три місяці безплатного зв'язку: "Київстар" терміново звернувся до абонентів
Хто за що відповідає на ринку електроенергії
У компанії пояснили хто за що відповідає. Усіми технічними питаннями займається оператор системи розподілу. До їхніх обов'язків належать усунення аварії, ремонт електромереж, стабільність напруги. А ось Yasno проводить нарахування за електроенергію, формує, надсилає рахунки, приймає оплати. Чіткий розподіл функцій між компаніями виник у результаті реформи енергоринку.
Нагадаємо, що тисячі українців у березні отримають додаткову платіжку за газ: за що доведеться віддавати гроші.
Раніше ми повідомляли, що популярні ліки зникнуть з аптек: Комаровський назвав небезпеку знижок від МОЗ.