Державний "Ощадбанк" обурив українця несподіваними тарифними "сюрпризами". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українець заявив, що відкрив віртуальну картку в "Ощадбанку", щоб вивчити мобільний додаток та пояснити своїй бабусі як ним користуватися. Зрештою, картку закрив.
Через деякий час чоловік отримав смс-повідомлення від банку, що з його неактивного рахунку було списано 100 гривень за обслуговування. Це стало великою несподіванкою, оскільки картка була одразу деактивована та не використовувалася.
"Якого біса, якщо рахунок не активний, значить я не можу їм користуватися, значить нема за що платити!", - обурився українець.
ТЦК встановили розцінки для ухилянтів: нардеп розповів, за скільки можна уникнути мобілізації
Оплата рахунків по-новому: в YASNO попередили споживачів електроенергії
Не в банку, і навіть не в банці: у якій валюті найвигідніше зберігати заощадження
Щоб поїсти, доведеться працювати у дві зміни: українців чекають захмарні ціни на продукти
Як виявилося для закриття рахунку, навіть якщо він віртуальний, необхідно особисто з'явитися до відділення "Ощадбанку". Увесь час українець вважався клієнтом і зрештою заплатив за послуги, які фактично і не надавалися.
"Ситуація просто підтвердження того що державний банк нікому не потрібний, хіба тільки пенсіонерам. І вони намагаються здерти хоч щось якщо нормальну послугу створити не здатні", - підсумував чоловік.
Варто нагадати, що 100 гривень за обслуговування "Ощадбанк" стягує, якщо протягом місяця на карті немає жодного руху коштів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив про зміну тарифів: що чекає на клієнтів.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію.
Крім того, ми писали, "Ощадбанк" попередив власників карток: хто ризикує втратити гроші.