Побутові споживачі нерідко припускаються помилок при передачі показників електролічильника або зовсім забувають про процедуру. В результаті їм приходять платіжки, розраховані на підставі середньодобового обсягу споживання.
Яких кроків слід зробити, якщо сума в рахунку не відповідає фактичному споживанню, розповіли на facebook-сторінці АТ "Житомиробленерго".
Споживачі мають кілька варіантів дій залежно від ситуації.
Наприклад, якщо споживач подав показник менший від фактичного, рекомендовано в наступному періоді подачі показників внести правильний показник і він буде прийнятий до розрахунку.
Українці потраплять під жорстку перевірку: допомогу збережуть не всім
Українці з мізерними пенсіями отримають доплати: на яку суму можна сподіватись
Один із головних "пожирачів" електроенергії: як користуватися бойлером, щоб не переплачувати
Графіки відключень електроенергії повертаються: хто та коли залишиться без світла
Якщо ж було передано показник більше фактично спожитого, то споживачеві варто подати заявку на коригування обсягів спожитої електроенергії. Це можна зробити звернувшись до контакту центр свого оператора розподільної мережі, через онлайн-сервіси або в центрі обслуговування клієнтів.
Оператор системи розподілу зобов'язаний протягом 5 робочих днів з моменту отримання відповідної заявки провести перевірку зазначених у платіжці показників.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що електроенергія подорожчає для частини споживачів після 30 квітня: кому готувати гаманці.
Також наш портал інформував, вечеря при свічках стане повсякденністю: за якої заборгованості можна залишитися без світла.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, графіків відключень немає, а проблеми зі світлом є: українці масово скаржаться на труднощі з електроенергією.