Клієнт "ПриватБанку" поскаржився на раптове зняття великої комісії під час оплати товару в інтернеті з використанням кредитних коштів.

За його словами, банк не попередив про додаткову комісію, яка склала майже 900 гривень. Ситуація трапилася під час покупки на маркетплейсі prom.ua.

Зазвичай банк показує розмір комісії перед проведенням платежу, але в цьому випадку клієнт не отримав жодного попередження. У відповідь на скаргу на порталі "Мінфін" було пояснено, що до 4% від суми може зніматися як комісія при використанні кредитних коштів.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 24 жовтня: порядок тельців, спілкування левів та усамітнення скорпіонів

Електроенергія, вода та газ: на скільки зміняться тарифи на комуналку у листопаді

Збудував - плати: українцям у селах виписують штрафи до мільйона гривень, як не потрапити в пастку

ТЦК дали 7 днів: кого мобілізують навіть з відстрочкою чи броню

Показати ще

Це пов’язано з тим, що покупка на маркетплейсі вважається грошовим переказом, а не стандартною операцією покупки. Деякі користувачі зазначили, що подібні платформи варто було б додати до "чорного списку", щоб уникнути таких випадків.

Також була надана порада уникати оплат кредитними коштами онлайн, адже це часто приносить вигоду банку, а клієнт залишається у збитку.

Люди біля відділу ПриватБанк

На сайті банку вказано, що під час оплати кредитними коштами може додатково зніматися комісія. Однак клієнт вважає, що банк мав заздалегідь повідомити його про розмір цієї комісії.

Також наш портал інформував, в Україні презентували першу інклюзивну банківську картку: хто може скористатися

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що термінали "Привату" помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші

Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк блокує картки навіть за малі суми операцій: чому це відбувається