Деякі абоненти "Київстар" скаржаться, що через помилку оператора залишилися без грошей і без зв'язку. Про це свідчить відгук на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.
До компанії "Київстар" звернулася українка, яка заявила, що поповнила рахунок на необхідну суму, а за кілька днів виявила, що не має доступу до зв'язку, а кошти "випарувалися".
Виявилось, що мобільний оператор підняв вартість тарифного плану, але не попередив абонентку. В результаті тарифікація відбувалася поза підключеним пакетом послуг.
"Отримала подарунок на Різдво! Залишилась без зв'язку. Поповнила рахунок, як завжди, за 3 дні гроші пропали, сьогодні не можу здійснити терміновий дзвінок. Виявляється, збільшили плату, не попередивши, ніяких повідомлень не було", - поділилася абонентка.
Абоненти залишаються без грошей та зв'язку: "Київстар" зачищає рахунки під нуль
Зняття з військового обліку не відкриває кордон: у Верховному суді зруйнували сподівання українців
Податки затвердили: з якими сумами попрощаються українці з 1 січня
"Навіть боєприпаси не хочуть носити": офіцер ЗСУ закликав відмовитись від примусової мобілізації
За словами українки, на рахунку не залишилося ні копійки і тепер їй потрібно знову переказувати кошти, але тепер ще більшу суму.
"Сьогодні потрібно заплатити ще раз, але більше, ніж раніше, на рахунку 0. О, мій Київстар, я дуже вдячна. Отак, люди добрі, обкрадають людей у важкий для нас час!", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву.
Також наш портал інформував, руйнувати гаманці буде не лише комуналка: інтернет-провайдери анонсували зростання тарифів.
Крім того, ми писали, Київстар скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.