Деякі абоненти "Київстар" скаржаться, що через помилку оператора залишилися без грошей і без зв'язку. Про це свідчить відгук на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.

До компанії "Київстар" звернулася українка, яка заявила, що поповнила рахунок на необхідну суму, а за кілька днів виявила, що не має доступу до зв'язку, а кошти "випарувалися".

"Київстар". Фото: скрін youtube

Виявилось, що мобільний оператор підняв вартість тарифного плану, але не попередив абонентку. В результаті тарифікація відбувалася поза підключеним пакетом послуг.

"Отримала подарунок на Різдво! Залишилась без зв'язку. Поповнила рахунок, як завжди, за 3 дні гроші пропали, сьогодні не можу здійснити терміновий дзвінок. Виявляється, збільшили плату, не попередивши, ніяких повідомлень не було", - поділилася абонентка.

Популярні новини зараз

Абоненти залишаються без грошей та зв'язку: "Київстар" зачищає рахунки під нуль

Зняття з військового обліку не відкриває кордон: у Верховному суді зруйнували сподівання українців

Податки затвердили: з якими сумами попрощаються українці з 1 січня

"Навіть боєприпаси не хочуть носити": офіцер ЗСУ закликав відмовитись від примусової мобілізації

Показати ще

"Київстар". Фото: скрін youtube

За словами українки, на рахунку не залишилося ні копійки і тепер їй потрібно знову переказувати кошти, але тепер ще більшу суму.

"Сьогодні потрібно заплатити ще раз, але більше, ніж раніше, на рахунку 0. О, мій Київстар, я дуже вдячна. Отак, люди добрі, обкрадають людей у важкий для нас час!", - обурилася українка.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву.

Також наш портал інформував, руйнувати гаманці буде не лише комуналка: інтернет-провайдери анонсували зростання тарифів.

Крім того, ми писали, Київстар скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.