Минулого року НАК "Нафтогаз" "поглинув" багато облгазів, через що у багатьох українців змінився постачальник блакитного палива.

Однак багато споживачів скаржаться, що довгий час не можуть повернути кошти, сплачені на рахунок попередньої компанії.

Нафтогаз, скріншот з відео

У "Нафтогазі" не придумали способу автоматичного перерахування коштів від старого постачальника до нового, тому багато споживачів змушені витрачати свій час та нерви у чергах, щоб повернути свої "кровно зароблені".

Українка скаржиться на те, що заплатила за рік доставки газу, а тепер не може повернути свої гроші через те, що десь загубилися показники лічильника. Її дратує те, що вона на рівному місці стала боржником нового постачальника, при тому що за фактом вона заплатила за послуги заздалегідь.

Популярні новини зараз

Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня

Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК

Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення

ПриватБанк виплатить 5000 гривень: як отримати гроші на картку

Показати ще

Нафтогаз

"Дивні дива з операторами ГРМ. Офіси на місці, персонал-то ж, а ось назви тихенько міняємо. Передоплату за доставку газу отримує один, і тут БАЦ виявляється ти вже винен іншому, причому за період вже оплачений (передоплата була до кінця 2023 року) .
І все-крайніх не знайти..і гроші ніхто не збирається повертати. При цьому цікаво виходить – дані лічильників губляться, а про/р немає. Хапуги і все” – пише жінка.

Представники компанії пообіцяли їй розібратися із цією ситуацією.

Скарга на "Нафтогаз". Фото Facebook

Нагадаємо, що в Україні помітно перерахували тарифи: яка послуга у 2024 році виявилася "золотою".

Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дозволив українцям самі робити дуже важливу довідку: можна заощадити тиждень.