Минулого року НАК "Нафтогаз" "поглинув" багато облгазів, через що у багатьох українців змінився постачальник блакитного палива.
Однак багато споживачів скаржаться, що довгий час не можуть повернути кошти, сплачені на рахунок попередньої компанії.
У "Нафтогазі" не придумали способу автоматичного перерахування коштів від старого постачальника до нового, тому багато споживачів змушені витрачати свій час та нерви у чергах, щоб повернути свої "кровно зароблені".
Українка скаржиться на те, що заплатила за рік доставки газу, а тепер не може повернути свої гроші через те, що десь загубилися показники лічильника. Її дратує те, що вона на рівному місці стала боржником нового постачальника, при тому що за фактом вона заплатила за послуги заздалегідь.
Мобілізація та оголошення у розшук: на кого полюватимуть ТЦК у жовтні 2025
Арктичний холод та потужні снігопади: українців попередили про екстремальну зиму
Готують потужний обстріл: експерт спрогнозував дату наступної масованої атаки
Ціни впали, але ненадовго: якими овочами варто закуплятися на зиму
Представники компанії пообіцяли їй розібратися із цією ситуацією.
Нагадаємо, що в Україні помітно перерахували тарифи: яка послуга у 2024 році виявилася "золотою".
Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дозволив українцям самі робити дуже важливу довідку: можна заощадити тиждень.