Послуга перенесення номера (ППН) дозволяє абонентам змінити мобільного оператора, зберігши свій поточний номер телефону разом із кодом мережі попереднього оператора. Це зручно для користувачів, адже вони можуть перейти на вигідніші умови іншого оператора без необхідності змінювати номер, до якого вже звикли рідні, друзі та колеги.

При вихідних дзвінках можуть виникати труднощі. Якщо абонент набирає номер із кодом свого оператора, він може думати, що дзвінок всередині мережі. Однак, якщо номер перенесли до іншого оператора, дзвінок тарифікується як міжмережевий, що може призвести до додаткових витрат, повідомляє НКЕК.

абоненти

НКЕК постановою №181 зобов’язала операторів попереджати абонентів про дзвінки на перенесені номери. Перед з'єднанням лунатиме спеціальний звуковий сигнал, який вкаже, що виклик спрямовано в іншу мережу.

Це допоможе уникнути непередбачених витрат. НКЕК вирішила впровадити єдиний звуковий сигнал для всіх операторів, що надають послугу перенесення номера, з 1 січня 2025 року.

Популярні новини зараз

Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон

2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Показати ще

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Операторам рекомендовано повідомити абонентів про ці зміни через медіа, сайти та пункти обслуговування, щоб уникнути неприємних ситуацій із тарифами. Новий сигнал покращить зручність користування зв’язком і захистить від несподіваних витрат.

Нагадаємо, ціни на інтернет з 1 листопада: користувачам радять готуватись до підвищення

Раніше ми писали про те, що Vodafone представив нову послугу: що треба знати абонентам

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" показав, як заощадити на зв'язку: 6 "лайфгаків" для абонентів