Українець попередив про нюанси у послугах ПриватБанку, про які знають не всі клієнти. Свій відгук чоловік опублікував на порталі "Мінфін".

Клієнт "Привату" заявив, що на рівному місці втратив гроші через просту покупку в інтернеті. За його словами, угоду з продавцем було скасовано і його на картку повернулися гроші за товар, проте сума прийшла не вся.

"Приват24". Фото: скрін youtube

"Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара", – поділився клієнт.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Залишилися тижні: в Україні пенсіонерам збільшать виплати поза графіком індексації

Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Показати ще

Українець поскаржився, що таким чином клієнти залишаються у мінусі.

"Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше", - обурився українець.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що автоматична конвертація за картковим курсом при покупках на іноземних сайтах не забаганка банку. Це правила міжнародної платіжної системи.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.

Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує картки за грошові перекази: навіть допомагати рідним небезпечно.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".