Компанію "Yasno" частенько звинувачують у завищених сумах та несправедливих нарахуваннях у платіжках, проте ситуація, що сталася зі свекром однієї українки, переходить усі кордони. Вона заявила, що на чоловіка після трьох інсультів наїхали колектори через борги за світло.
Про це розповіла Дарія Мірошнік на своїй сторінці у Facebook. Її 73-річний свекра, який пережив три інсульти, почали буквально атакувати колектори через 1300 грн боргу за світло. Так, саме ця сума стала приводом для погроз. Його залякували судом та продажем квартири.
Звичайно, жінка вирішила особисто звернутися до "Yasno" та ДТЕК, щоб розібратися в ситуації, але там її переконали, що компанії не мають до колекторів жодного стосунку.
Після українка з'ясувала скандальні подробиці про те, що компанія все ж таки передає дані боржників, щоб з них вибивали гроші.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Після цього я ще раз набрала колекторів, спираючись на позицію Yasno та ДТЕК. Менеджерка мене запевнила, що компанія Yasno заключила з ними договір на колекторські послуги – тобто, передала усі дані боржника в роботу. Навіть назвала номер договору. Їй було шкода, що в Yasno такі некомпетентні співробітники і ввели мене в оману", - написала вона.
У колекторській конторі жінці сказали, що свекра нібито ніхто не залякував, а просто "інформували про борг". Українка залишилася в повному шоці через те, що таке свавілля відбувається взагалі, а тим більше під час війни.
"Чи законно, що колектори під час війни за замовленням Yasno погрожують людям похилого віку судами та іншими проблемами за борг в 1300 грн? Мені не ясно, як таке взагалі можливо. Це за межею моральних та етичних норм та просто здорового глузду. P.s Квартира не використовується з початку війни", - додала жінка.
Нагадаємо, українці скаржаться, що "Нафтогаз" вибиває гроші за допомогою шантажу та погроз
Раніше ми писали про те, що "Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах
Як повідомляв Знай.ua, "Чекати 60 днів": клієнти Monobank не можуть зняти готівку з картки