Мобільний оператор "Київстар" користується не лише популярністю, а й повагою та довірою серед клієнтів.
Про це свідчить більшість позитивних відгуків в соцмережах та сайтах. Проте, в деяких клієнтів залишається й доволі негативний досвід користування послугами.
Одна з клієнток Київстару скаржиться на відсутність зв'язку. При цьому проблема виникла не лише в неї, а в багатьох мешканців населеного пункту. За словами жінки така ситуація спостерігається вже майже тиждень. Заявки про стан зв'язку подавало чимало мешканців, проте результату немає. Додзвонитися до когось нереально, а про мобільний інтернет годі й говорити.
Відповідь компанії
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
В компанії запевнили, що жодна заявка не залишається без уваги. Крім того, в Київстар пообіцяли вжити заходів щодо вирішення проблеми. Але коли це буде зроблено в компанії відмовчуються.
"На жаль, ми не можемо назвати вам точні терміни завершення аналізу і поліпшення покриття"
Як стверджують в компанії, все залежить від багатьох факторів: кількості абонентів обсягу трафіку та багатьох інших.
Однак, один з клієнтів оператора стверджує, що в нього з домашнім інтернетом "рік фахівці працюють".
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" закриває легендарну послугу, яку пам'ятають діти 2000-х: жодних слів – одні сльози
Раніше портал Знай інформував, "Розводить по-тихому на гроші": українка поскаржилася, що Vodafone знімає по 30 грн за "безкоштовну" послугу
Також наш портал повідомляв, у "Київстару" з'явилися нові тарифи: що та за які гроші пропонують абонентам