Клієнт Monobank поскаржився, що втратив гроші через помилку у додатку банку. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Українець стверджує, що популярна функція у додатку Monobank здатна швидко залишити без грошей кожного неуважного клієнта. Мова про сканування номера картки для перерахування коштів.

Monobank. Фото: скрін youtube

"Всім відомий "Monobank" у якого є мобільний додаток з різними функціями, є така функція як сканування номера картки на яку потрібно перерахувати кошти, ця функція працює постійно з помилками та збоями може не правильно відсканувати номер картки та відправити кошти на невідомий рахунок", – написав клієнт.

Monobank. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

За словами чоловіка, повернути гроші, які були помилково надіслані не тому одержувачу, практично неможливо. Все залежить від того, чи захоче людина повертати їх назад і банк у цій ситуації нічого не вдіє.

"Втрачені кошти ви не повернете ніколи. Служба підтримки "Monobank" буде вам писати що їм "жаль що так сталось" і "спробує", а ще гірша відповідь "повернення коштів залежить від бажання отримувача". В результаті — якщо додаток "monobank" відправив кошти не на ту карту то ви їх ніколи не повернете", - поскаржився українець.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Платити не буду": клієнт "Monobank" зауважив, що його кредитні гроші "зникають" у різних країнах.

Також наш портал інформував, "Вибачте, таке буває": у клієнта Monobank зникли з картки майже 40 тисяч гривень.

Крім того, ми писали, "Потрібно приходити і питати": клієнти ПриватБанку не можуть зняти гроші з власного рахунку.