Українці знайшли черговий привід для скарг на адресу мобільного оператора "Київстар". Один із найуважніших абонентів знайшов грубу помилку на сайті компанії та попередив про це інших.
Про це чоловік написав на сторінці "Київстар" у соцмережі Facebook. Ймовірно, він хотів скористатися послугою "Передзвони мені", яка надсилає запит іншому абоненту з проханням передзвонити, якщо на рахунку не вистачає коштів. Однак у самому запиті, який продиктували на сайті, було допущено грубу помилку.
"У вас на сайті просто безліч неправильної інформації. Ось скрін, як приклад. Замість зірочки - вказана решітка, а в кінці не вказана решітка", - написав він.
Абонент зазначив, що це не єдина помилка, яку він виявив на сайті. Представник "Київстар" подякував клієнту за уважність та передав інформацію для виправлення помилки.
Гороскоп на тиждень 23-29 червня для всіх знаків Зодіаку: авантюра Овнів, важливий крок Раків та тривога Скорпіонів
Штраф – це ще квіточки: ТЦК застосовують новий метод впливу на ухилянтів
Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
"Якщо діяти, згідно з інструкцією на вашому сайті, ніколи не вдасться попросити, щоб передзвонили. Я вам допоміг і при цьому безкоштовно", - наголосив чоловік.
Раніше ми писали про те, що плати по 250 грн і сиди без зв'язку: "Київстар" розгнівав абонентів черговим підвищенням тарифів
Як повідомляв Знай.ua, "У чому тоді сенс?": клієнти "Укрпошти" втратили корисну послугу, яка зберігала купу часу
Також портал Знай.ua писав, що діставайте свічки, заряджайте повербанки: експерт попередив, що сидіти без світла доведеться по 12 годин