Найбільша українська державна компанія, яка займається доставкою поштових відправлень - "Укрпошта", продовжує давати неприємні сюрпризи своїм клієнтам.
Цього разу клієнтка компанії, яка постійно створювала в мобільному додатку самостійно номер накладної для відправки, раптом дізналася, що так роблять лише у її відділенні, якщо з таким питанням звернутися в будь-яке інше місце – надійде відмова.
Про це розповіла клієнтка "Укрпошти" на офіційній сторінці компанії у мережі Facebook.
Важливо розуміти, що для українців дана послуга була буквально порятунком, і таку функцію найбільше цінують саме ті клієнти, які користуються новим мобільним додатком.
Банкомат з'їв картку: українцям підказали, як швидко відновити доступ до грошей
Відстрочка від мобілізації для студентів: запровадили нові обмеження
Українці можуть не платити за житло: покриють усі витрати
Загинув відомий співак, зірка гурту "One Direction" Ліам Пейн: копи кажуть - випав з вікна
"Вітаю! Запоріжжя, пр. Металургів, 3, відділення 69000. У категоричній формі відмовляються приймати позачергово відправлення, самостійно створені у додатку! Стверджують, що поняття не мають про відповідне розпорядження!", - написала клієнтка.
Ось що їй відповіли: "Здрастуйте, оператори Вам кажуть правду. Відправлення створені в особистому кабінеті приймаються в порядку черги. Маргарита, команда Укрпошти".
На цю відповідь у клієнтки знайшлося і своє ще одне питання: "Який сенс тоді в цьому додатку?! Це був чи не єдиний привілей!".
Нагадаємо, послуга з каверзою: українець розповів, як клієнти Monobank можуть втратити гроші.
Раніше повідомлялося, "Благаю, допоможіть": пенсіонери втрачають виплати через помилку ПФУ та Ощадбанку.
Також, Monobank порадував українців захоплюючим нововведенням.