"Київстар" підвищив тарифи на зв'язок, чим спровокував невдоволення абонентів. Люди скаржаться, що послуги стали дорожчими, але їх якість стала набагато нижчою. Про це свідчать коментарі під однією із публікацій оператора у соціальній мережі facebook.
Клієнт "Київстар" заявив, що його тарифний план подорожчав на 100 гривень, а якість зв'язку зовсім не відповідає ціні, яку доводиться платити.
"Перш ніж піднімати ціну потрібно переконатися в якості послуги, що надається; а то мій тариф 4G подорожчав зі 150 до 250 грн, а мережа погіршилася", - поскаржився абонент.
Індексація та доплати: як можуть змінитися пенсії у 2025 році
Жарти закінчилися: комунальники готують боржникам неприємний сюрприз
У військкомат забудете дорогу: хто з українців більше не цікавить ТЦК
Загинув відомий співак, зірка гурту "One Direction" Ліам Пейн: копи кажуть - випав з вікна
Українець зазначив, що зв'язок настільки поганий, що його діти не можуть використовувати мобільний інтернет для онлайн-навчання. Їх довелося перевести на іншого оператора, і сам він замислюється над таким рішенням. За словами абонента, проблеми з покриттям ще можна зрозуміти, але регулярне підвищення тарифів вважає необґрунтованим.
"Я все розумію, вишки розбомблені, тому зв'язок погіршився, але навіщо піднімати ціну? При старій ціні питань взагалі б не було: війна і т.д. А так, на жаль, думаю і сам на Лайф переходити", - додав чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, оплата "лівої" послуги та її підключення без відома: обурений клієнт Київстару скаржиться на маніпуляцію оператора.
Також наш портал інформував, "Якщо ви й надалі обкрадатимете людей...": українці загрожують lifecell бойкотом через ціни та якість зв'язку.
Крім того, ми писали халява від "Київстар": абонентам безкоштовно збільшать кількість гігабайтів, кому пощастить.