В Україні запустили спрощений механізм призначення субсидій, проте деякі громадяни скаржаться, що допомогу затягують і доводиться чекати місяцями. Про це свідчать коментарі під однією із публікацій Пенсійного фонду у соціальній мережі facebook.
Українка заявила, що незважаючи на цифровізацію соціальних послуг, у тому числі оформлення житлових субсидій, вона потребувала цілого пакета документів при зверненні за допомогою.
"У Салтівському районі Харкова вимагають документи на квартиру, довідку про склад сім'ї, довідку з банку, квитанції. Загалом цифровізація в дії...", - поділилася жінка.
Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників
Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року
Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами
Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття
За словами українки, питання із субсидією вона не може вирішити вже 3 місяці, оскільки навіть записатися на прийом до відділу соціального обслуговування – проблема. При цьому весь пакет документів було надано.
"Весь мій пакет документів був зданий у відділ соціального обслуговування. Я вже багато років отримувала субсидію. Запис до них на прийом 1 раз на місяць... так, що вже 3 місяці "спілкуюсь"... І кому скаржитися", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, є бали? В Україні для пенсіонерів вигадали цікаву систему, яка допоможе збільшити виплати.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, виплати в Україні: які надбавки пенсіонери отримують автоматично, а за якими потрібно звертатися особисто.