В Україні запустили спрощений механізм призначення субсидій, проте деякі громадяни скаржаться, що допомогу затягують і доводиться чекати місяцями. Про це свідчать коментарі під однією із публікацій Пенсійного фонду у соціальній мережі facebook.
Українка заявила, що незважаючи на цифровізацію соціальних послуг, у тому числі оформлення житлових субсидій, вона потребувала цілого пакета документів при зверненні за допомогою.
"У Салтівському районі Харкова вимагають документи на квартиру, довідку про склад сім'ї, довідку з банку, квитанції. Загалом цифровізація в дії...", - поділилася жінка.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
За словами українки, питання із субсидією вона не може вирішити вже 3 місяці, оскільки навіть записатися на прийом до відділу соціального обслуговування – проблема. При цьому весь пакет документів було надано.
"Весь мій пакет документів був зданий у відділ соціального обслуговування. Я вже багато років отримувала субсидію. Запис до них на прийом 1 раз на місяць... так, що вже 3 місяці "спілкуюсь"... І кому скаржитися", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, є бали? В Україні для пенсіонерів вигадали цікаву систему, яка допоможе збільшити виплати.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, виплати в Україні: які надбавки пенсіонери отримують автоматично, а за якими потрібно звертатися особисто.