Державний "Ощадбанк" обурює клієнтів безпідставним блокуванням коштів, яке триває тижнями. Відповідна скарга опублікована на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Ощаду" розповіла, що зробила покупку, але з певних причин повернула товар, а продавець скасував оплату для повернення коштів. З цією простою операцією виникли непередбачувані проблеми.

Ощадбанк. Фото: скрін youtube

"Рівно місяць тому зробила покупку, розрахувавшись картою. Потім поміняла товар. Заплатила другий раз, за перший продавець через термінал повернув кошти на карту", - пояснила клієнтка банку.

Як зазначила жінка, сума повернулась на її рахунок й відображається у мобільному банкінгу. Однак фактично ці кошти заблоковані, адже скористатись ними вона не може. Ця ситуація триває понад місяць. При цьому ні у відділенні, ні на "гарячій лінії" не можуть надати об'єктивне пояснення та розв'язати проблему.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 2 листопада: гроші близнюків, відпочинок левів та здоров'я водоліїв

Ще гірше, ніж "шахеди": українців попередили про нову загрозу рф

Контроль за переказами посилено: навіть дрібні суми можуть призвести до блокування

Соціальні виплати платитимуть по-новому: як тепер можна отримувати допомогу

Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"В ощад 24/7 видно, що гроші надійшли на наступний день, але ось вже рівно місяць як вони "заблоковані", користуватися я ними не можу. Ні на гарячій лінії, ні у відділенні нічим не допомогли", - поскаржилась українка.

На додачу клієнтка поскаржилась на вкрай високі тарифи "Ощадбанку" на витратні операції із зарплатних карток.

Скарга на "Ощадбанк". Фото: скрін "Мінфін"

Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заблокував кошти на рахунку: куди звертатися та яку суму можна використовувати незважаючи на обмеження.

Також наш портал інформував, гроші зникають за секунди: українців попередили про збої у ПриватБанку.

Крім того, ми писали, банки вигадали нові ліміти на перекази: кому заблокують картку без попередження.