Клієнти ПриватБанку стикаються з блокуванням рахунків під час зняття готівки в банкоматах. Про це повідомив один з власників карток на сайті Міністерства фінансів.
Так, українець розповів, що під час зняття коштів у банкоматі його картка виявилася заблокованою. Чоловік намагався зв’язатися зі службою підтримки банку, однак додзвонитися на гарячу лінію йому не вдалося.
"Добрий день, розповім свою історію. Під час третього зняття коштів з рахунку картку заблокувало. Сьогодні відновив рахунок і хотів здійснити оплату, при цьому - 18 дзвінків по операторах, один мав підтвердити, але нічого не вийшло. Другий робив не знаю що, але казав, що все добре, - розповів клієнт банку.
За його словами, у результаті довелося переказати гроші на картку іншого банку, щоб зняти готівку. За ці перекази він переплатить відсотки у розмірі 600 гривень.
Покарання будуть жорсткими: українців зобов'язали замовляти послуги для лічильників на воду
Електронна трудова книжка: як дізнатися чи внесені ваші данні
ТЦК взялися за чоловіків віком від 50 років – кого заберуть
Централізоване опалення скасовують: що це означає для квартир
"Довелося перекинути гроші на карту моно, сплатити відсотки 600 гривень, оплатити свій рахунок... Хто поверне гроші і нерви?", - обурився чоловік.
Реакції на його скаргу від ПриватБанку не надійшло. Клієнту ніхто не надав відповіді на повідомлення.
Довкола ПриватБанку вже неодноразово виникали скандали. Клієнти банку скаржаться на блокування карток, зняття коштів із незрозумілих причин та відсутність реакції з боку керівництва фінансової установи. Також власники карток нарікали на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з їхніх рахунків.
- Раніше ми повідомляли, уважно придивіться до своєї картки: ПриватБанк зробив важливе уточнення.
- Вашу картку ПриватБанку можуть заблокувати: що потрібно знати всім клієнтам - докладніше на Знай.ua.
- Нагадаємо, ПриватБанк заморожує рахунки: гроші не зняти, переказ не провести.