Ощадбанк впровадив новий онлайн-сервіс, який дозволить клієнтам заощадити час і уникнути відвідування відділень. Йдеться про можливість дистанційного підписання документів через державний застосунок "Дія", повідомляє пресцентр Ощадбанку.
За словами представників банку, новий сервіс розширює цифрові можливості обслуговування, значно спрощуючи взаємодію з клієнтами. Завдяки цьому рішенню банківські послуги стануть більш зручними, швидкими та доступними, незалежно від місця перебування користувача, навіть якщо він знаходиться за межами країни.
Окрім цього, впровадження послуги дозволить значно зменшити час обслуговування клієнтів у відділеннях. Більше не потрібно буде сканувати, друкувати чи архівувати паперові документи, що спрощує комунікацію та оптимізує робочі процеси.
"Запуск дистанційного підписання документів через Дію — ще один крок у цифровізації сервісів Ощаду. Ми прагнемо, щоб клієнти могли отримати необхідні послуги швидко та зручно, без зайвої бюрократії та обмежень. Реалізувавши цей проєкт, ми водночас зменшуємо використання паперу, що є важливим внеском у збереження довкілля. Цей сервіс є приклад трансформації банку, яку ми реалізуємо в рамках програми "Моя безбар’єрність". Він показує, як сучасні технології роблять банківське обслуговування більш інклюзивним, екологічним і доступним для кожного", - зазначивАнтон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.
Зима буде тяжкою: українцям радять виїжджати з міст
Одними ударами по росії не обійдемося: в ОП назвали умову для завершення війни
У пенсіонерів побільшає грошей: новий механізм виплат
Перевірте свої долари: які банкноти слід негайно обміняти
Які документи можна буде підписати через "Дію"?
Клієнти Ощадбанку наразі зможуть онлайн підписувати документи при:
- оформленні довідки від Фонду гарантування вкладів;
- відкритті або роботі з платіжними картками чи рахунками;
- візуванні опитувальника фінмоніторингу;
- відкритті або інших операціях з депозитами.
Невдовзі це список розшириться на наступні випадки:
- встановлення кредитних лімітів;
- нові форми документів для фінмоніторингу;
- оренду індивідуальних сейфів.
Яким чином буде проходити підписання документів?
Процес дистанційного підписання проходитиме в кілька етапів:
- після формування документа в системі клієнт отримає push-сповіщення в застосунку "Мобільний Ощад";
- після перегляду документа стане доступна опція його підписання через державний застосунок "Дія";
- надалі документ буде автоматично збережено в архіві банку та залишатиметься доступним для клієнта у разі повторного завантаження.
Додаток "Дія". Фото: скрін youtube
Раніше портал Знай писав, що робити, коли не вистачає стажу: пенсіонерам дали два варіанти, як не залишитись без виплат.
Крім того, ми повідомляли, що Залужний активно готується до виборів – експерт Кочетков.
Також портал інформував, що "Ощадбанк" встановив комісію для пенсіонерів: за що змусять доплачувати.