Абоненти Lifecell скаржаться на "каверзи" при поповненні рахунку напередодні закінчення місячного тарифу. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.
Один з абонентів заявив, що після поповнення рахунку помічав зникнення грошей.
"Самий злодійський оператор серед решти постійно краде гроші при поповненні номера", - поскаржився українець.
Чоловік роз'яснив, що замість списання коштів та підключення пакета послуг на місяць оператор чомусь бере одноденну плату. Це набагато менш вигідно, тож витрати на зв'язок необґрунтовано збільшуються.
Черги на АЗС і порожні баки: водіїв готують до дефіциту пального - які причини
Українці, готуйтесь і не чекайте до ночі: коли точно вимкнуть світло і як не залишитися без зарядки та чаю
Українці стануть безхатьками: яка сума боргу може залишити без житла
Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
"Придумує різні причини, щоб перевести клієнтів на одноденну оплату, щоб спалити гроші клієнтів при поповненні, якщо поповнюєте телефон за один день до закінчення місячного тарифу", – пояснив абонент.
Інший абонент підтвердив слова українця та навіть довів, що після поповнення рахунку надходить інформація про зняття коштів за денний пакет послуг.
Фахівці Lifecell поспішили пояснити, що саме в цій ситуації абонент отримав оповіщення автоматично, через нюанси розсилки СМС.
Раніше портал Знай повідомляв, пенсіонери попросили у Vodafone пільговий тариф: чи знизять непідйомні ціни.
Також наш портал інформував, "Київстар" прикрив акцію з безлімітним інтернетом: користувачі у розпачі та просять її повернути.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell покращив мережу на випадок блекауту: абоненти сміються - і у звичайний день нічого не працює.