Абоненти Lifecell скаржаться на "каверзи" при поповненні рахунку напередодні закінчення місячного тарифу. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.
Один з абонентів заявив, що після поповнення рахунку помічав зникнення грошей.
"Самий злодійський оператор серед решти постійно краде гроші при поповненні номера", - поскаржився українець.
Чоловік роз'яснив, що замість списання коштів та підключення пакета послуг на місяць оператор чомусь бере одноденну плату. Це набагато менш вигідно, тож витрати на зв'язок необґрунтовано збільшуються.
Нова хвиля мобілізації в липні: кому першочергово вручатимуть повістки
Знеструмлять і виставлять рахунок: кому доведеться віддати зайві 2500 грн за світло
Гроші надсилатимуть на картку щомісяця: хто з 1 вересня отримуватиме 2000 гривень
Прогноз приголомшив і цивільних, і військових: вчені назвали дату завершення війни в Україні
"Придумує різні причини, щоб перевести клієнтів на одноденну оплату, щоб спалити гроші клієнтів при поповненні, якщо поповнюєте телефон за один день до закінчення місячного тарифу", – пояснив абонент.
Інший абонент підтвердив слова українця та навіть довів, що після поповнення рахунку надходить інформація про зняття коштів за денний пакет послуг.
Фахівці Lifecell поспішили пояснити, що саме в цій ситуації абонент отримав оповіщення автоматично, через нюанси розсилки СМС.
Раніше портал Знай повідомляв, пенсіонери попросили у Vodafone пільговий тариф: чи знизять непідйомні ціни.
Також наш портал інформував, "Київстар" прикрив акцію з безлімітним інтернетом: користувачі у розпачі та просять її повернути.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell покращив мережу на випадок блекауту: абоненти сміються - і у звичайний день нічого не працює.