Абоненти Lifecell скаржаться на "каверзи" при поповненні рахунку напередодні закінчення місячного тарифу. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.

Один з абонентів заявив, що після поповнення рахунку помічав зникнення грошей.

Смартфон. Фото: скрін youtube

"Самий злодійський оператор серед решти постійно краде гроші при поповненні номера", - поскаржився українець.

Чоловік роз'яснив, що замість списання коштів та підключення пакета послуг на місяць оператор чомусь бере одноденну плату. Це набагато менш вигідно, тож витрати на зв'язок необґрунтовано збільшуються.

Популярні новини зараз

Нова хвиля мобілізації в липні: кому першочергово вручатимуть повістки

Знеструмлять і виставлять рахунок: кому доведеться віддати зайві 2500 грн за світло

Гроші надсилатимуть на картку щомісяця: хто з 1 вересня отримуватиме 2000 гривень

Прогноз приголомшив і цивільних, і військових: вчені назвали дату завершення війни в Україні

Показати ще

"Придумує різні причини, щоб перевести клієнтів на одноденну оплату, щоб спалити гроші клієнтів при поповненні, якщо поповнюєте телефон за один день до закінчення місячного тарифу", – пояснив абонент.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Інший абонент підтвердив слова українця та навіть довів, що після поповнення рахунку надходить інформація про зняття коштів за денний пакет послуг.

Списання коштів. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Фахівці Lifecell поспішили пояснити, що саме в цій ситуації абонент отримав оповіщення автоматично, через нюанси розсилки СМС.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше портал Знай повідомляв, пенсіонери попросили у Vodafone пільговий тариф: чи знизять непідйомні ціни.

Також наш портал інформував, "Київстар" прикрив акцію з безлімітним інтернетом: користувачі у розпачі та просять її повернути.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell покращив мережу на випадок блекауту: абоненти сміються - і у звичайний день нічого не працює.