Не всі українці знають, що у разі підвищення тарифів на комунальні послуги вони мають повне право висловити свої зауваження або навіть оскаржити таке рішення – особливо якщо воно прийняте на місцевому рівні.

Про це повідомила начальниця управління економіки систем життєзабезпечення Мінрозвитку Наталія Кравченко у коментарі для "Суспільного".

Платіжки. Фото: скрін youtube

Підприємства, що надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, зобов'язані поінформувати споживачів про намір змінити тариф протягом п'яти робочих днів після надання відповідних розрахунків до місцевого органу влади.

Після цього мешканці мають до двох тижнів, щоб офіційно звернутися до підприємства з критичними зауваженнями, пропозиціями за альтернативною ціною або проханням пояснити причини подорожчання.

Популярні новини зараз

Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися

Мобілізація дівчат з 18 років: які посади пропонують

Гроші надсилатимуть на картку щомісяця: хто з 1 вересня отримуватиме 2000 гривень

Кому не дадуть нову соцдопомогу з липня: перелік обмежень, про які варто знати вже зараз

Показати ще

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Найголовніше – комунальники мають дати відповідь у визначений ними термін. І хоча процедура видається маловідомою, вона є абсолютно легітимною і передбачена чинним законодавством.

Таким чином, українці мають реальний інструмент впливу на тарифну політику, яким слід користуватися, щоб уникати необґрунтованих витрат.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям роками вписували "повітря" у платіжки: експерт розкрив схему комунального дерибану на мільйони.

Також наш портал інформував, українців обманюють на кожній платіжці: експерт розкрив справжню ціну кіловата електроенергії.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, змусять погасити борг і ще доплатити: комунальники готують удар по неплатникам.