"Ощадбанк" нав'язує людям похилого віку додаткові послуги при оформленні карток у відділенні. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці банку.

Зі скаргою на "Ощад" звернувся українець, з батьком якого сталася неприємна ситуація при оформленні пенсійної картки.

Пенсіонер заходить доОщадбанку

"Літні люди приходять переоформлювати картку для отримання пенсії, а їм розповідають, що картку вони отримають за два тижні. Щоб отримати картку, зараз потрібно купити страховку за 150 грн. Це як розуміти? Ви державна установа чи чиясь шахрайська контора?", - поскаржився українець.

У "Ощадбанку" відреагували на скаргу та заявили, що термін доставки картки становить 14 днів, але якщо картка є у відділенні, то видача здійснюється одразу. При цьому наголосили, що страховку можуть запропонувати, але клієнт сам вирішує купувати її чи ні.

Популярні новини зараз

У ПриватБанку масово скасовують кредитні ліміти - яка причина

Нові виплати для пенсіонерів: кому додатково нарахують до 3000 грн

У пенсіонерів заберуть 20% пенсії: ПФУ попередив про утримання із виплат

Польша почала депортувати українців: вдома відразу чекає ТЦК

Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Українець у відповідь заявив, що насправді співробітники відділення не дотримуються правил та нав'язують людям ці додаткові послуги. За його словами, випадки непоодинокі.

"Ще одній людині інший менеджер також сказав, що потрібно сплатити 150 грн за страховку, і тоді картку можна отримати одразу", - написав чоловік.

Втім, цього разу у фінустанові не відреагували.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" затримує виплати: українці не можуть отримати гроші від держави.

Також наш портал інформував, неможливо зняти ні пенсію, ні зарплату: ПриватБанк "не віддає" гроші клієнтам.

Крім того, ми писали, українцям без попередження заарештовують рахунки: "Ощадбанк" перешкоджає розблокуванню.