Уже з 1 червня Ощадбанк вносить важливі зміни до тарифів обслуговування поточних рахунків з картками. Фінустанова ще навесні попереджала про нововведення, але тепер вони офіційно набирають чинності. Тому українцям варто бути дуже уважними — бо деякі клієнти можуть втратити доступ до власних коштів, якщо не перевірять свій тариф.

Передусім зміни торкнуться трьох популярних тарифних пакетів: «Мій рахунок», «Зарплатний» і «MORE». До кожного з них тепер буде додано можливість оформити спеціальну картку АТБ. Для тих, хто користується пакетом «MORE», також оновлюють умови переказів коштів і зняття готівки — тарифи переглянуть, а деякі послуги можуть подорожчати. У складний час навіть незначне підвищення комісії може стати неприємним сюрпризом.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Також Ощадбанк нагадав про вже запроваджені зміни цієї весни. Йдеться про оновлення тарифів не тільки для звичайних клієнтів, а й для корпоративних користувачів. Що ж буде з платіжними картками, в яких закінчився термін дії?

Банк автоматично продовжив дію таких карток до 31 грудня 2025 року. Це означає, що навіть якщо на картці вказаний термін, який вже минув, нею все одно можна користуватись. Це гарна новина для тих, хто перебуває за кордоном або не має можливості перевипустити картку.

Популярні новини зараз

Перерахунок пенсій: у кого та на скільки зростуть виплати

Гороскоп на сьогодні, 5 червня: фінанси тельців, суперечки левів та напруження скорпіонів

Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення

"Наступ по всьому фронту": Росія готується до масштабної атаки – експерт назвав міста, які опиняться під ударом

Показати ще

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Але є важливе «але». Якщо клієнт отримав сповіщення, що його картка не буде автоматично продовжена, йому обов’язково потрібно звернутися до відділення банку. Інакше він просто втратить можливість користуватися рахунком — гроші залишаться на рахунку, але доступ до них буде заблокований.

Такі нововведення можуть спричинити плутанину, особливо серед пенсіонерів або людей, які рідко користуються цифровими сервісами. Тому Ощадбанк закликає перевіряти свої дані, оновлювати додаток і читати повідомлення, що надходять із банку.

Нагадаємо, "Ощадбанк" затримує виплати: українці не можуть отримати гроші від держави

Раніше ми розповідали, що клієнти Monobank втрачають гроші при поповненні: на картку не надходять

Також, можуть виникнути проблеми з переказами грошей: ПриватБанк запроваджує нові правила для всіх клієнтів