Іноді побутові споживачі стикаються з проблемними платіжками за житлово-комунальні послуги. Однак, за неправомірно збільшені нарахування можна отримати компенсацію. Що для цього потрібно, розповіли у Держпродспоживслужбі.
Якщо споживач своєчасно передає показники лічильників та виконує інші вимоги, встановлені договором про надання послуг, а йому виставляють завищені рахунки, він має право оскаржити дії комунальників.
Для цього необхідно подати звернення до Держпродспоживслужби, яка здійснює перевірку діяльності постачальників комунальних послуг та вживає відповідних заходів для захисту прав споживачів.
У разі виявлення порушень постачальника послуг зобов'яжуть провести перерахунок та компенсувати споживачеві зайві витрати.
Гороскоп на сьогодні, 4 червня: день конфліктів та розчарувань – хто під ударом
Нові правила для ВПО: що зміниться з 1 липня 2025 року і хто залишиться без грошей
Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки
Польща "прикручує гайки": українцям відмовлятимуть у працевлаштуванні - кого приречуть на злидні
Тож якщо споживач комунальних послуг виявляє у рахунках за комунальні послуги підозрілі нарахування, він може ініціювати перевірку декількома способами.
Направити звернення можна через:
- електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua;
- спеціальну форму на офіційному сайті Держпродспоживслужби;
- засоби поштового зв'язку – надіслати листа на адресу: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поїхали з дому – платити за все не обов'язково: що важливо знати про оплату комуналки під час війни.
Також наш портал інформував, комунальна "амністія": чи можуть українцям анулювати борги за платіжками.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці на межі бунту через витівки комунальників: нові тарифи розраховані на олігархів.