Іноді побутові споживачі стикаються з проблемними платіжками за житлово-комунальні послуги. Однак, за неправомірно збільшені нарахування можна отримати компенсацію. Що для цього потрібно, розповіли у Держпродспоживслужбі.

Якщо споживач своєчасно передає показники лічильників та виконує інші вимоги, встановлені договором про надання послуг, а йому виставляють завищені рахунки, він має право оскаржити дії комунальників.

Платіжки. Фото: скрін youtube

Для цього необхідно подати звернення до Держпродспоживслужби, яка здійснює перевірку діяльності постачальників комунальних послуг та вживає відповідних заходів для захисту прав споживачів.

У разі виявлення порушень постачальника послуг зобов'яжуть провести перерахунок та компенсувати споживачеві зайві витрати.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні, 4 червня: день конфліктів та розчарувань – хто під ударом

Нові правила для ВПО: що зміниться з 1 липня 2025 року і хто залишиться без грошей

Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки

Польща "прикручує гайки": українцям відмовлятимуть у працевлаштуванні - кого приречуть на злидні

Показати ще

Рахунки за комуналку. Фото: скрін youtube

Тож якщо споживач комунальних послуг виявляє у рахунках за комунальні послуги підозрілі нарахування, він може ініціювати перевірку декількома способами.

Направити звернення можна через:

  • електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua;
  • спеціальну форму на офіційному сайті Держпродспоживслужби;
  • засоби поштового зв'язку – надіслати листа на адресу: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поїхали з дому – платити за все не обов'язково: що важливо знати про оплату комуналки під час війни.

Також наш портал інформував, комунальна "амністія": чи можуть українцям анулювати борги за платіжками.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці на межі бунту через витівки комунальників: нові тарифи розраховані на олігархів.