Українці нерідко отримують платіжки за газ, суми в яких не збігаються з обсягом реального споживання. Здебільшого неточності пов'язані з показниками лічильника.
Споживачі запропонували спосіб скорочення кількості таких "промахів". Про це свідчить інформація на facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
Так, українець зазначив, що раніше була можливість під час передачі показників лічильника додавати фото. Це, за його словами, скорочувало ризик отримати неправильну платіжку. Споживач закликав "Нафтогаз" запровадити такий функціонал.
"Питання, чому ви прибрали фото показу лічильника? Чи це спеціально, щоб потім споживач не зміг нічого доказати. Ваші казки про благородство вже дістали. Поверніть можливість робити фото при подачі даних споживання", - написав споживач.
Гороскоп на сьогодні, 1 червня: кому початок місяця принесе радість, а кому – несподівані виклики
Пенсіонери будуть отримувати майже на тисячу більше: кого підтримає держава
Важливе звернення щодо мобілізації і роботи ТЦК: Міноборони попередило українців
В Україні можуть ліквідувати ТЦК: мобілізацію хочуть реформувати, ухилянтів залишать у спокої?
Представники Нафтогазу відповіли, що можливість передачі показників через фотофіксацію відсутня. При цьому не виключили, що в майбутньому така опція може з'явитись.
"Компанія врахує Вашу пропозицію і працюватиме над покращенням сервісів обслуговування", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тариф той самий, але платити якомога менше: "Нафтогаз" розкрив важливий нюанс.
Також наш портал інформував, понад 100 тисяч гривень за "кухонні афери": українці масово потрапляють під штрафні санкції від газовиків.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гори довідок та порожні обіцянки: клієнтам "Нафтогазу" не повертають помилково сплачені кошти.