Клієнти "Нафтогазу", які випадково припустяться помилки при оплаті рахунків, ризикують більше не побачити своїх грошей. Про це свідчить скарга, залишена споживачем на офіційній facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Українець розповів, що здійснював оплату за спожитий газ, однак припустився помилки й гроші зарахувалися не на той особовий рахунок.
У спробах повернути кошти чоловік пройшов цілу низку "бюрократичних випробувань", проте постійно з'являється необхідність надати якусь додаткову довідку.
"Відправив пакет своїх документів, документів дружини, дві заяви, квитанція ПриватБанку, довідка ПриватБанку, зараз знову скажуть ще щось надіслати, щоб потягнути час", - написав українець.
Школи на межі: директорка розповіла про загрозливу тенденцію
Пільги та виплати для школярів: яку допомогу можна отримати
Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії
Терміни обмежені: що потрібно зробити пенсіонерам, щоб не втратити гроші
За словами споживача, він уже півтора місяця перебуває у черзі на повернення грошей. Попри те, що "Нафтогаз" ознайомлений із ситуацією, чоловікові щодня дзвонять і пишуть із вимогою погасити заборгованість, яка й виникла через помилкову операцію.
"Щодня дзвонять та надсилають повідомлення: Сплатіть борг. Кому потрібна така незадовільна робота?", - обурився споживач.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, новий підхід до оплати рахунків: "Нафтогаз" звернувся до всіх споживачів.
Також наш портал інформував, тривожні дзвіночки: що потрібно перевірити в будинку, якщо раптово збільшилися рахунки за газ.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, на лічильнику одне, а в платіжці – інше: чому українцям доводиться платити за зайві куби газу.