Державний "Ощадбанк" потрапив у нову конфліктну ситуацію. Клієнти скаржаться, що їм нараховують плату за обслуговування закритих карткових рахунків. Про це свідчить відгук на офіційній сторінці банку у соцмережі facebook.
Зі скаргою до банку звернувся колишній клієнт, який закрив свій картковий рахунок у "Ощаді", але через рік виявив несподіваний "сюрприз" у вигляді нарахування плати за обслуговування.
"Карта закрита рік тому. Є на руках повідомлення про закриття. Тут сюрприз - нарахували 120 грн за обслуговування рахунку. Це як взагалі?", - бідкається українець.
ТЦК активізуються з початком літа: хто першим потрапить під приціл мобілізації
Гороскоп на сьогодні, 27 травня: день рішень, помилок і шансів, які не можна проґавити
Оплата за газ по-новому: у "Нафтогазі" зробили оголошення для споживачів
У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
За його словами, він звернувся до служби підтримки банку, проте дати якесь пояснення того, що сталося, там не змогли. Його зорієнтували, що розв'язати питання можна лише при особистому зверненню до відділення.
"Дзвінки на гарячу лінію не дають результату - кажуть, йдіть у відділення", - обурився чоловік.
Варто зазначити, що клієнти регулярно висловлюють невдоволення діями "Ощадбанку". Наприклад, нещодавно піднялася хвиля критики через обмеження на перекази – кожний понад 100 гривень потрібно було підтверджувати СМС-кодом. Внаслідок цього банку довелося переглянути обмеження, підвищивши до 1000 гривень.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк списує гроші з карток українців: як зберегти свою зарплату чи пенсію.
Також наш портал інформував, технічні збої в "Ощадбанку": цілі сім'ї залишаються без грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.