Купуючи побутову техніку у магазинах, можна зустріти неякісний товар. Гроші заплачені, а техніка не працює? У Держспоживслужбі розповіли, як діяти в такому разі.

Повернути неякісний товар можна протягом гарантійного терміну.

Магазин електроніки. Фото: скрін youtube

Для цього покупцю слід звернутися до продавця чи виробника з письмовою заявою. До неї потрібно прикріпити копію чека та технічного паспорта або документа, що його замінює з позначкою про дату продажу.

Далі, виберіть один із бажаних способів:

1) пропорційне зменшення ціни

Популярні новини зараз

Податкова зазирне у ваші рахунки: що насправді хоче влада

Пенсіонери мають право на додаткові 940 гривень: хто може збільшити свою пенсію

Буде дуже важко: українців попередили, сунуть важкі часи

Пенсіонерів заженуть у суворі рамки: три роки і не більше

Показати ще

2) безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Якщо протягом терміну гарантії було виявлено суттєві недоліки, підтверджені експертизою, то споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплачених коштів
  • вимагати замінити товар на аналогічний або той, який має такі ж властивості

Недоліки купленого товару мають бути усунені протягом 14 календарних днів.

Магазин, скріншот: YouTube

Що робити, якщо права покупця порушені

Якщо вам відмовили задовольнити ваші права як покупця, можна звернутися до Держспоживслужби або її територіальних органів та повідомити про проблему. Крім того, це можна оскаржити у судовому порядку.

Нагадаємо, чому Великдень 2025 року стане історичним: унікальна подія 20 квітня об'єднає весь світ і дасть надію.

Раніше ми повідомляли про Весняне рівнодення-2025: коли буде, таємниці, традиції та вплив на життя українців.