Купуючи побутову техніку у магазинах, можна зустріти неякісний товар. Гроші заплачені, а техніка не працює? У Держспоживслужбі розповіли, як діяти в такому разі.

Повернути неякісний товар можна протягом гарантійного терміну.

Магазин електроніки. Фото: скрін youtube

Для цього покупцю слід звернутися до продавця чи виробника з письмовою заявою. До неї потрібно прикріпити копію чека та технічного паспорта або документа, що його замінює з позначкою про дату продажу.

Далі, виберіть один із бажаних способів:

1) пропорційне зменшення ціни

Популярні новини зараз

Мобілізація не загрожує: які компанії захистили бронюванням – ТЦК не потурбує

Вбиває за лічені дні: українців атакує смертельна хвороба

Шквали, зливи і аномальна спека: весна та літо здивують погодою

Нарешті вистачить на хліб: пенсіонери отримають надбавки, але є одне один нюанс

Показати ще

2) безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Якщо протягом терміну гарантії було виявлено суттєві недоліки, підтверджені експертизою, то споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплачених коштів
  • вимагати замінити товар на аналогічний або той, який має такі ж властивості

Недоліки купленого товару мають бути усунені протягом 14 календарних днів.

Магазин, скріншот: YouTube

Що робити, якщо права покупця порушені

Якщо вам відмовили задовольнити ваші права як покупця, можна звернутися до Держспоживслужби або її територіальних органів та повідомити про проблему. Крім того, це можна оскаржити у судовому порядку.

Нагадаємо, чому Великдень 2025 року стане історичним: унікальна подія 20 квітня об'єднає весь світ і дасть надію.

Раніше ми повідомляли про Весняне рівнодення-2025: коли буде, таємниці, традиції та вплив на життя українців.