Клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що фінустанова розриває договори в односторонньому порядку та залишає їх без грошей.
Новорічні свята та Різдво не завадили тому, що українці залишилися без рахунків .
Про це повідомили кілька клієнтів банку на аналітичному сайті Мінфіну.
Українець нарік, що банк не дав йому достатньо часу для того, щоб оновити дані та розірвав із ним договір 1 січня. Він отримав повідомлення від Привату за кілька днів до Нового року та запланував зайнятися цим питанням вже після свят, але не встиг.
Світло страшно буде включати: як може змінитися тариф на електроенергію
Бронювання скасують в одну мить: хто втратить відстрочку у березні
Київстар, Vodafone та lifecell: найкращі тарифи тільки з інтернетом
Поспішіть до сімейного лікаря: правила кардинально змінюються з 1 березня
"27 грудня в Приват24 з'явилося спливаюче повідомлення, що потрібно пройти актуалізацію даних і кнопка "нагадати пізніше". Термінів, коли це потрібно зробити, звичайно, не було. Через дії актуалізувати не вдалося (відбулася помилка). це рішення .
У фінустанові пояснили, що такі речі пов'язані з тим, що ПриватБанк стежить за безпекою та дотриманням правил фінансового моніторингу в Україні.
Ще одна жінка поскаржилася на розірвання договору обслуговування без її згоди. Однак у її випадку банк вже більше двох тижнів не повертає їй гроші, надіслані на її рахунок.
"Рахунок закритий 7 грудня. Пенсійний фонд переказав 10000 гривень на цей закритий рахунок 22 грудня. Сільська рада перевела суму 2250 гривень. 25 грудня 2024 року. І... вибачте з кінцями... Грошей немає! Сьогодні 13.01.25 рік Я не можу отримати ці гроші. Подавала дві заяви. "
Нагадаємо, що не чекайте, доки карту заблокують: що терміново вимагає ПриватБанк від українців.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк блокує рахунки українців: що відбувається з грошима та як цього уникнути.