Внутрішньо переміщені українці отримали можливість оформити нову субсидію – на оплату оренди житла. Проєкт експериментальний й навколо нього ще багато питань. У Пенсійному фонді пояснили деякі важливі нюанси.
Наймачі житла зі статусом ВПО та наймодавці можуть подати документи на субсидію кількома способами: через сервісний центр ПФУ чи Центр надання адміністративних послуг.
Фахівці Пенсійного фонду просять звернути увагу, що оформлення субсидії на оренду житла можливе лише за наявності підписаного договору найму.
"Для призначення субсидії наймач разом з власником житла мають подати до Пенсійного фонду України заяву та підписаний договір найму", - йдеться у повідомленні.
Чоловіки можуть втратити бронювання: кому варто готуватись до мобілізації
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
Старі квартири обкладають податком: українці скоро отримають листи
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Наймач та наймодавець можуть укласти договір найму та подати заяву на субсидію дистанційно – за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду.
Субсидія може покривати до 70% вартості оренди житла. Розмір допомоги залежить від сукупного доходу сім'ї ВПО: чим він менший, тим вища компенсація за найм житла.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, субсидію можуть анулювати: хто ризикує втратити допомогу у березні.
Також наш портал інформував, субсидію зменшать на 20%: у кого і чому можуть забрати частину допомоги.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, як не втратити житлову субсидію після отримання спадщини: важливі умови та поради.