ПриватБанк звертається до своїх клієнтів з важливою інформацією, яка стосується актуалізації персональних даних. Щоб уникнути блокування картки та мати можливість безперешкодно користуватися своїми коштами, необхідно своєчасно оновлювати дані. Це не просто рекомендація, а вимога законодавства та частина політики безпеки банку.

Актуалізація персональних даних — це необхідна умова для продовження використання банківських послуг. Без цього банківська картка може бути заблокована, і ви не зможете здійснювати операції, отримувати грошові перекази чи робити покупки. Це може статися, якщо ви не оновлюєте свої дані, а система безпеки банку автоматично виявить цей збій.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

  1. Планова актуалізація — кожні п'ять років потрібно перевіряти й оновлювати свої дані.
  2. Зміна персональних даних — у разі зміни вашої особистої інформації (наприклад, зміна прізвища, адреси, номера телефону та ін.).
  3. Запит від банку — банк може зв’язатися з вами і попросити актуалізувати дані, якщо це необхідно для продовження надання послуг.

Зазвичай, ви отримаєте повідомлення через мобільний додаток Приват24 або SMS-повідомлення. Тому важливо уважно стежити за такими інформативними повідомленнями від банку, щоб не пропустити необхідні кроки для підтримки активності вашого рахунку.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Роботу не врахують до стажу: які періоди можуть "зникнути"

Школярів 1-4 класів торкнуться великі зміни: що вигадала держава

Сім'ї отримають більше грошей: як змінився розмір соцдопомоги

Готуйтесь – буде дорожче: українцям стане складніше дозволити собі навіть шматок хліба

Показати ще

Окрім регулярних перевірок, банк може запитати актуалізацію даних, якщо ви перевищили встановлені ліміти на отримання коштів. У такому разі вам потрібно буде надати підтвердження доходу.

Оновити персональні дані можна кількома зручними способами:

  1. Мобільний додаток Приват24 — це найшвидший і найзручніший спосіб актуалізувати дані без відвідування відділення.
  2. Відділення банку — ви можете звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку, маючи при собі необхідні документи.
  3. Гаряча лінія банку — якщо ви не маєте можливості звернутися до відділення, просто зателефонуйте до кол-центру ПриватБанку, де оператори нададуть детальну консультацію.

Нагадаємо, з кредиток ПриватБанк зникають великі суми: наслідки лягають на плечі невинних клієнтів

Раніше ми розповідали, що ПриватБанк обмежує доступ до коштів без пояснень: кому може не пощастити

Також, ПриватБанк виплатить клієнтам по 2500 грн: хто може отримати