Деякі українці втратили доступ до свого рахунку та скаржаться на це, не розуміючи, в чому річ. Справа в тому, що ПриватБанк це робить у рамках фінансового моніторингу.

Виділяють три причини, через які банківська установа має право на блокування рахунку. Про це розповіли у Pro Гроші.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Експерти виділили 3 основні причини, з яких клієнт може втратити свої заощадження:

  • Ігнорування повідомлення про надання додаткових документів, які пояснюють джерело надходжень коштів;
  • Активні фінансові операції з криптовалютою;
  • Ігнорування повідомлення про необхідність оновлення даних.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Борг спишуть з картки без вашого відома: іноді навіть без суду

Торкнеться клієнтів усіх банків: в Україні з 1 серпня нові правила розрахунку карткою

Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику

Стаж на це не впливає: чотирьом категоріям пенсіонерів підвищать пенсії вже у липні

Показати ще

В установі ж наполягають на тому, що блокують рахунки лише, якщо є для цього вагома причина. Абсолютно всі дії банку проводяться лише на законодавчому рівні, а блокування може статися, якщо операції на рахунку здаватимуться підозрілими. Тому банк робить без попередження, а просить спочатку оновити дані чи надати відповідні документи, що вказують на джерело коштів. Ці повідомлення не слід ігнорувати.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Але блокування картки може відбутися автоматично, майже у 100% випадках, коли перекази раптом починають перевищувати 400 тисяч гривень на добу, або ж активізуються дрібні перекази по кілька тисяч. Або фінансова операція відбулася в регіоні, де зазвичай клієнт перебувати не може.

Нагадаємо, що ПриватБанк обмежує доступ до коштів без пояснень: кому може не пощастити.

Раніше ми повідомляли, що розраховували на захист від шахрайства , а отримали відмову: як ПриватБанк "ігнорує" своїх клієнтів через страхування.