"Ощадбанк" встановлює деяким клієнтам ліміти на безкоштовне зняття готівки. Про це йдеться у скарзі клієнтки, опублікованій у коментарях на facebook-сторінці фінустанови.

Українка обурилася, що знімаючи гроші зі своєю зарплатної картки, їй доводиться платити досить велику комісію.

Банкомат "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

"Цікаво, чому за зняття зі свого зарплатного рахунку, відкритого у вашому банку, я маю платити 1 відсоток від суми зняття плюс 15 грн? Це така лояльність до клієнтів вашого банку?", - поцікавилася клієнтка.

На скаргу відреагував представник "Ощадбанку". Клієнтці пояснили, що зарплатні картки мають різні класи та обслуговуються за різними тарифами. Також на них встановлено ліміти на зняття готівки, якщо перевищити встановлену суму, то за операцію доведеться сплачувати комісію.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 8 лютого: зірки знають, як вигнати стрес за двері та зарядитися на вихідні

Більше ніяких ЖЕКів: хто тепер стежитиме за вашим будинком

Пюрешка стане святковою стравою: українцям радять готуватися до рекордного подорожчання улюбленого овоча

Жінка відрізала чоловікові "горобчика" і змила в унітаз: розлютилася через його інтим з племінницею

Показати ще

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

"Згідно тарифів банку, по зарплатним карткам, в залежності від класу платіжної картки, є відповідна сума яку ви можете знімати в банкомат без комісії, та знявши понад ліміт є комісія", - заявили у фінустанові.

У "Ощаді" зазначили, що клієнти можуть ознайомитись з тарифами на сайті банку або звернеться на гарячу лінію за номером 0800210800.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк оголосив війну шахраям, але постраждають звичайні клієнти: кому без попередження заблокують доступ до грошей.

Також наш портал інформував, без попередження та видимих ​​причин: Monobank сковує клієнтів обмеженнями.

Крім того, ми писали, Ощадбанк шокував клієнтку новими правилами: примусові кредити стали нормою.