Електролічильник, як і будь-який інший прилад, рано чи пізно може вийти з ладу. Важливо своєчасно це виявити та ініціювати його заміну. Як зрозуміти, що лічильник потребує заміни, розповіли на facebook-сторінці "Львівобленерго".
Якщо лічильник електроенергії вийшов з ладу, важливо своєчасно проінформувати про це свого оператора системи розподілу та ініціювати заміну приладу обліку.
Про поломку може свідчити кілька ознак:
- показники лічильника не змінюються;
- на дисплеї лічильника немає показів;
- у зонному лічильнику не оновлюється дата чи час.
Наприклад, якщо споживач помітив, що при споживанні електроенергії на лічильнику не оновлюються показники, то ігнорувати це з метою "заощадити" не варто. Це рано чи пізно буде розкрито і може загрожувати донарахуваннями чи штрафом.
Картопля завдає потужного удару по кишені: що стало причиною здорожчання та яка ціна буде надалі
Тисяча пенсіонерам, субсидія, та польські виплати: яку допомогу можуть отримати українці у лютому
"ПриватБанк" запустив нову картку: 1500 гривень приходитимуть щокварталу
Додаткова грошова підтримка пенсіонерів: яка категорія може сподіватися на виплати
Подати заявку на заміну несправного лічильника споживачі можуть і в онлайн-режимі. Наприклад, клієнти "Львівобленерго" можуть заповнити спеціальну онлайн-форму на сайті підприємства та підписати заявку за допомогою "Дія.Підпису".
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, за які проблеми з електролічильником можуть оштрафувати: "попередження від обленерго".
Також наш портал інформував, платіж за світло автоматично списуватиметься з карток споживачів: нові правила оплати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям домальовують зайві суми в рахунках за світло: у чому причина і як не переплачувати.