Керівник Ощадбанку Сергій Наумов нагадав клієнтам про необхідність періодичної актуалізації персональних даних. Ця вимога є обов’язковою для всіх банків України згідно з правилами Національного банку.
Процес оновлення інформації можна здійснити дистанційно через мобільний додаток "Мобільний Ощад", що дозволяє уникнути візитів до відділень.
За 30 днів до необхідності оновлення даних клієнти отримують сповіщення в додатку. Для підтвердження або зміни інформації потрібно:
- 
Перейти у розділ "Профіль" через головне меню додатка.
 - 
Перевірити наявні дані.
Популярні новини заразПоказати щеУкраїнцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу
Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
Соціальні виплати платитимуть по-новому: як тепер можна отримувати допомогу
ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам
 - 
Підтвердити їх або внести зміни, якщо це необхідно.
Мобільний телефон. Фото: YouTube 
Після цього сповіщення про необхідність оновлення зникає.
Наразі через додаток неможливо оновити паспортні дані. Для цього клієнтам потрібно звертатися до відділень банку. Однак Ощадбанк працює над інтеграцією з застосунком "Дія", що дозволить у майбутньому оновлювати паспортні дані онлайн.
Актуалізація даних є обов’язковою вимогою НБУ, спрямованою на підвищення рівня фінансової безпеки та запобігання шахрайству. Клієнти, які своєчасно оновлюють інформацію, можуть безперешкодно користуватися всіма послугами банку.
Ощадбанк наголошує, що мобільний додаток є основним інструментом для швидкого та зручного вирішення більшості питань, тому рекомендує клієнтам регулярно оновлювати його для доступу до нових функцій.
Нагадаємо, ПриватБанк змінює підхід до спілкування з клієнтами: що впроваджують
Раніше ми розповідали, що ризикуєте залишитися без грошей: "Ощадбанк" попередив усіх власників карток
Також, ви собі спали, а ПриватБанк розірвав з вами договір: куди вони подінуть ваші гроші з картки