Оператор мобільного зв'язку "Київстар" обіцяє деяким абонентам довгострокові знижки на їхній тариф, але умови не виконує. Про це заявила одна із клієнток у коментарях на facebook-сторінці компанії.
За словами абонентки, вона отримала пропозицію від "Київстару" у вигляді знижки на шість пакетів послуг, тобто фактично на півроку. Вона погодилася, проте результат не виправдав очікування.
Жінка заявила, що вже після першого поповнення знижку їй анулювали, і наступного місяця їй потрібно вносити повну вартість тарифного плану.
"Прийшла акція 100 грн на 6 оплат, а потім 150 грн. Окей взяла, сьогодні першу оплату зробила і мені зняли чомусь знижку. Наступний місяць треба 150. Для чого ця маркетингова брехня тоді? Раніше був улюблений оператор, що з Вами стало?", - поскаржилася українка.
Розділити двієчників та відмінників: навчання школярів пропонують радикально змінити
Ризикуєте залишитися без грошей: "Ощадбанк" попередив усіх власників карток
Пенсіонерів готують до перевірок: назвали чотири ключові правила
Залишилась без Максима Галкіна та дітей: Аллу Пугачову сім'я покинула одну на Кіпрі
Фахівці "Київстар" відреагували за скаргу та запевнили, що жодного обману бути не могло. Водночас абонентці пообіцяли перевірити, через що стався такий неприємний інцидент.
"Обман – це не наш спосіб роботи. Ми завжди намагаємось бути максимально відвертими", - запевнили у компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, відмовитись неможливо: клієнтка Київстару обурилася щоденними платежами.
Також наш портал інформував, готуйте ще більше грошей: Vodafone автоматично переведе абонентів на новий тариф.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Київстар скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.