Клієнтка "ПриватБанку" розповіла про неприємний досвід: після того як термінал прийняв її гроші, кошти не надійшли на картку.
Спроби зв’язатися з банком через цілодобову гарячу лінію 3700 не дали результатів. Жінка сказала, що навіть після тривалих дзвінків ніхто не передзвонює. Про це стало відомо з порталу "Мінфін".
Використання чат-ботів у таких популярних месенджерах, як Telegram і Viber, а також у сервісі "Приват24", виявилося для клієнтки безрезультатним.
Замість оперативної допомоги вона стикнулася лише з автоматичними відповідями, які не вирішили її проблему. Відсутність реальної підтримки змусила жінку самостійно шукати вихід із ситуації, що лише посилило її тривогу та викликало розчарування.
Ваш паспорт більше не дійсний: в яких випадках потрібна заміна документа
Українцям обіцяють 40 тисяч гривень допомоги: коли і кому почнуть платити
Діти з'їли свого померлого дідуся, а мама помітила за кілька днів: "Не знала, сміятися мені чи плакати"
Розмір пенсії збільшиться на 50%: кому ПФУ перерахує виплати
Клієнтка не приховувала обурення рівнем обслуговування "ПриватБанку", наголосивши на тому, що якість підтримки не відповідає очікуванням від однієї з провідних фінансових установ країни.
Вона зазначила, що обслуговування нагадує застарілі підходи минулих років і не відповідає сучасним стандартам клієнтського сервісу. За її словами, такі недоліки свідчать про відсутність належного контролю за якістю послуг, що ускладнює взаємодію з банком і знижує довіру до нього.
Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі
Також наш портал інформував, як не втратити банківську карту через телефон: що треба знати
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%