Клієнтка "ПриватБанку" розповіла про неприємний досвід: після того як термінал прийняв її гроші, кошти не надійшли на картку.

Спроби зв’язатися з банком через цілодобову гарячу лінію 3700 не дали результатів. Жінка сказала, що навіть після тривалих дзвінків ніхто не передзвонює. Про це стало відомо з порталу "Мінфін".

Використання чат-ботів у таких популярних месенджерах, як Telegram і Viber, а також у сервісі "Приват24", виявилося для клієнтки безрезультатним.

Замість оперативної допомоги вона стикнулася лише з автоматичними відповідями, які не вирішили її проблему. Відсутність реальної підтримки змусила жінку самостійно шукати вихід із ситуації, що лише посилило її тривогу та викликало розчарування.

Популярні новини зараз

Ваш паспорт більше не дійсний: в яких випадках потрібна заміна документа

Українцям обіцяють 40 тисяч гривень допомоги: коли і кому почнуть платити

Діти з'їли свого померлого дідуся, а мама помітила за кілька днів: "Не знала, сміятися мені чи плакати"

Розмір пенсії збільшиться на 50%: кому ПФУ перерахує виплати

Показати ще

Клієнтка не приховувала обурення рівнем обслуговування "ПриватБанку", наголосивши на тому, що якість підтримки не відповідає очікуванням від однієї з провідних фінансових установ країни.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Вона зазначила, що обслуговування нагадує застарілі підходи минулих років і не відповідає сучасним стандартам клієнтського сервісу. За її словами, такі недоліки свідчать про відсутність належного контролю за якістю послуг, що ускладнює взаємодію з банком і знижує довіру до нього.

Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі

Також наш портал інформував, як не втратити банківську карту через телефон: що треба знати

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%