Експерти з "Захисту прав споживачів" рекомендують у таких ситуаціях звертатися безпосередньо до продавця, який представляє магазин. Відповідальність за наявність пошкодженого товару несе саме торгове підприємство, а не покупець.
Охоронці не мають права вирішувати питання про оплату товарів, і якщо вони наполягають на сплаті за зіпсовані предмети, це є порушенням законодавства.
Покупець має право вимагати перегляду відео з камер спостереження, якщо йому намагаються нав’язати оплату за товар з дефектами. Якщо це не дасть результату, то експерти радять викликати поліцію для вирішення питання.
Обмеження на зняття готівки: українцям пояснили нові ліміти в банкоматах
Система пільгового проїзду змінюється: які правила введуть
Пенсії, соцвиплати та субсидія: яку допомогу можна отримати у 2026 році
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Також варто зазначити, що магазини зобов'язані надавати точну інформацію на цінниках, що стосується товару, в тому числі його ваги і ціни. Недотримання цих вимог може призвести до юридичних наслідків для магазину.
Працівники магазинів повинні перевіряти правильність оформлення цінників ще до початку роботи магазину, а не після надходження товару до торгового залу.
Також наш портал інформував, касири супермаркетів віддають вам недійсні банкноти: як ви маєте діяти у цьому випадку
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що не дайте супермаркетам вас обдурити: у НБУ попередили українців на рахунок "брудних" гривень
Вам буде цікаво дізнатися як платити менше за продукти і не страждати від дефіциту